Znów... Stacjonarka... :D

Wtorek, 19 kwietnia 2011 · dodano: 22.04.2011 | Komentarze 4

Miało już nie być stacjonarki ale jeszcze się skusiłem... Trochę wbrew sobie ale z drugiej strony dla wygodnictwa. Lepiej mi po pracy skoczyć na stacjonarkę niż jechać do domu, przebierać się, przepychać ulicami wśród aut po za miasto itd. Zresztą, o 19:30 już lekko ciemno i jeszcze zimno. Trening rozpocząłem jak zawsze od rązciągani, a potem przejechałem tradycyjną rozgrzewką czyli 5+5 i 15 minut wytrzymałościówki, a potem 5 w blokach. Ostro. Potem rozpoczęły się zajęcia. Uczciwie przepracowałem pierwszą godzinę spinningu, a w przerwie zrobiłem z Agnieszką Combo. Jek zwykle. :D Potem druga godzinka zajęć "Hill", rozciąganie i do domku.

| 20:25 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Hej,

Hehe, no powiem Ci Tomek, że masz zakusy na dobrego snajpera... :D
Platon
| 06:23 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Toż to Arturze kończysz pracę tak jak ja, a do domu masz 4x bliżej, czyli spokojnie już przed 17 jest się na rowerze, 10 minut i jest się poza miastem. Poza tym o tej 19:30 to ciągle koło 19 stopni jest :D Pachnie mi tu słabą wymówką, wpadł Ci ktoś w oko w Top Gymie, że wolisz jeździć tam niż w super pogodę na dworze? :D
| 16:21 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Cześć,

Wiesz co, w sumie się da ale w tym cyklu nieźle się "odtłuściłem" - 10,4% tłuszczu - i cholera zimno mi na rowerze wieczorami... :D
hercules
| 11:40 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Współczuję, że u Ciebie zimno jeszcze w nocy/wieczorem. W Krakowie już się da.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iewyn