I znów 3H na stacjonarce :)

Czwartek, 24 marca 2011 · dodano: 25.03.2011 | Komentarze 0

Z radością wróciłem po wtorkowym treningu w Krakowie na mój rowerek i do mojego studia. :D Nie ma jak u Anety! ;) Rozpocząłem od rozciągania i rozgrzewki 5+5, a potem dokręciłem 15 minut wytrzymałościówki. Potem stanąłem na pedały i zrobiłem 5 minut w blokach z tętnem maksymalnym 185HR. Włączyłem się do zajęć. Pierwsza godzina to "Fartlek". Pierw podjazd na siędząco, potem jakieś Combo, podem w pedałach itd. Fajnie. Na początku po rozgrzewce troszę mnie przytkało i bałem się czy dojadę ale potem siły były przez cały czas i nawet więcej niż zawsze. Pewnie dlatego, że we wtorek pojechałem tylko 1 godzinę, a zawsze jechałem 2,5H. Organizm wypoczął i był power. W przerwie zrobiłem z Agnieszką Combo na 4 ale dla relaxu pojechaliśmy aż 10 minut! Jest moc. :) Druga godzina to "Low" więc było dużo tempówek i kręcenia w tlenie, a trzecia godzina to "Hill" więc i poszło sporo podjazdów i sprintów. Trening bardzo udany. :)