Spinning w Krakowie...

Wtorek, 22 marca 2011 · dodano: 24.03.2011 | Komentarze 3

Będąc w Krakowie na delegacji, sprawdzając wcześniej możliwości spinningu w grodzie kraka, poleciałem na 19:00 do pewnego centrum fitness na trening. Na początek SZOK, szatnia męska (bo nie wiem jak damska) DWA metry kwadratowe i 15 chłopa... SZOK! Od razu mnie odrzuciło, no ale myślę sobie "dobra, to tylko dziś". Sala na rowerki spora, z rowerami ustawionymi w układzie "gwiaździstym", gdzie wszystki rowerki były skierowane do podestu, gdzie stał rowerek instruktora. Rowerki troszkę inne niż w TopGym ale ok. Ludzi na trening zebrało się jakieś 7 osób. Mało. Rozpocząłem rozgrzewkę w układzie 5+5 i 5 w blokach bo zaczęły się zajęcia. Trening prowadziła jakaś panienka, taka "lekko" przy kości. I tu od razu pierwszy zonk. Po rozgrzewce mówi, "a teraz jedziemy 20 minut podjazd na siedząco". Nie to żebym nie dał rady ale to poprostu MONOTONNE dla ludzi, którzy chcą tylko schudnąc, a nie robic forme. :/ 20 minut minęło i pani mówi: "a teraz idziemy w górę i proszę 20 minut". Drugi ZONK. Hehe ale jajca. I na tym zakończyłem wpółpracę z tą panią i dalej pojechałem sam trening. Dodatkowo pani bardzo się pociła przez swoją tuszę i maxymalnie ustawiła klimę na chłodzenie bo aż mi głowa parowała. Zimno było jak szlag. Spinning się skończył, jak szybko się rozciągnąłem i uciekłem z tej parszywej dziury. Oby nigdy więcej!