194HR! :) Nowy rekord w tym cyklu! :)

Wtorek, 22 lutego 2011 · dodano: 23.02.2011 | Komentarze 3

Nie wiem jak to się dzieje tzn. gdzie robię błędy, a gdzie idę właściwą drogą ale dziś poprostu zadziwiłem sam siebie. MOC i POWER w nodze niesamowity. Nic na to nie wskazywało ale po rozciągganiu, krótkiej rozgrzewce 5+5, zacząłem robić wytrzymałościówke. Jako, że zostało do początku spinningu 10 minut wiedziałem, że skrócę do układu 5 + 5 minut w blokach. Podczas tej 5 minutowej krociutkiej wytrzymałościówki miałem puls 174. Dużo ale jechało mi się wyśmienicie. Wiedziałem, że po wskoczeniu w bloki zaatakuję HR Max. Tak też zrobiłem. Na początku, w 1 minucie 184, 186, 188 i następnie dokręcałem sobie obciążenie co minutę, o 1 ząbek. Kiedy pojawiło się 190 zaatakowałęm. Dokręciłem mocno i heja. Poszedłem na całość. Mięśnie paliły ogniem, w oczach mgła, a na budziku 194!!! Najlepszy wynik w tym cyklu przygotowań. Kurcze teraz już na spokojnie wiem, że znów zrobiłem ten mały błąd, że w ostatnim momencie za mocno dokręciłem obciążenie. Jakbym dał ząbek mniej i zachował tempo, może było by 195, hehe. No ale do końca marca jeszcze 5 tygodni więc na pewno zaatakuję HR Max.

Co do treningu, to na zajęciach było dużo podjazów. Szczególnie w drugiej godzinie zajęć. W przerwie razem z Agnieszką zrobiłem mój 10 minutowy układ "Combo" na 4. Dała radę. Imponuje mi jej chęć do zrzucenia wagi. Po treningu rozciaganie i do domku.

MAMBA
| 16:04 środa, 2 marca 2011 | linkuj Yyyyyy.
Wolę nie komentowac twoich treningów, ale powiedz mi tylko, po co ćwiczysz hrmax? Co ci to da?
Poczytaj trochę o treningu. Piszę to tylko dla twojego zdrowia, bo ja tu widze powtórke wypalenia z poprzedniego sezonu.
| 11:29 środa, 23 lutego 2011 | linkuj To też wszystko jest kwestią danego organizmu. Jedem na większe tętna inny mniejsze. Kobiety np. mają z zasady większe tętna.

Co do mojego 194HR Max to i tak niżej niż w tamtym roku bo miałem 195. Zobaczymy, jeszcze jest do końca marca 5 tygodni. Popracuje nad moim HR Max. Będę na bieżąco informował w postępach. :)
Platon
| 10:48 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Ja u siebie widziałem kiedyś najwięcej 194, kilka razy miałem po 191. Stary jestem i ciężko o wyższe HR :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciaob