Rozgrzewka + 2H Spinningu

Wtorek, 8 lutego 2011 · dodano: 09.02.2011 | Komentarze 0

Dziś na trening zameldowałem się troszę później niż zwykle. Siła wyższa. Dowiedziałem się od razu, że Anety nie będzie, a zajęcia poprowadzi jakaś Ania w zastępstwie... No dobra. Po lekkim rozciąganiu, zrobiłem rozgrzewkę 5+5 a potem 15 minut wytrzymałościówki. Lekko mi się nałożyło to z początkiem ćwiczeń ale chciałem doprowadzić rozgrzekę zgodnie z planem do końca. Potem skoczyłem na 5 minut w bloki i potem dołączyłem do grupy. Zajęcia prowadzone były inaczej niż przez Anetę. Muzyka puszczana z płyty. Co chwilę inny utwór. No nie podobało mi się to w cale... Dlatego pokręciłem resztę pierwszej godziny w swoim układzie treningowym. W przerwie klasycznie zrobiłem sobie "Combo" na 4 i zaczęły się drugie zajęcia. Tym razem Hill. Było nie co trudniej ale spokojnie. W związku z wczrajszą abstynencją w odżywianiu, dziś kręciło mi się trochę inaczej i jakoś tak dziwnie. Niby lekko ale ciężko. Sam nie wiem. Po treningu zrobiłem rozciąganie i do domku.