Trening Siłowy

Piątek, 2 kwietnia 2010 · dodano: 02.04.2010 | Komentarze 6

Jakie to cudowne uczucie zakończyć 3 miesięczny etap przygotowań do sezonu wie tylko ten kto sam przeżył podobny okres... Hehe. :D Dziś oficjalnie zakończyłem 3 miesięczny okres przygotowawczy do sezonu 2010. Bardzo ważnego dla mnie sezonu, który da mi odpowiedź na pytanie czy i co moge osiągnąć i jak 6 letnia przerwa wpłynęła na mój organizm i jego wydolność. Około 11:00 zameldowałem się w studiu. Akurat tak się złożyło, że byłem dziś sam. Po krótkim rozciąganiu mięśni zrobiłem 15 minut rozgrzewki, a potem wytrzymałościóweczkę 35 + 15. 5 minut przerwy i siła w układzie 3+3+3+1 w 4 powtórzeniach. Ogólnie jechało mi sie dziś ciężko, raz że byłem po nocce w pracy, a po drugie psychicznie czułem już luz i nie miałem już takiego spięcia jak chociażby 2 dni temu. Potem 10 minutowy rozjazd, rozciąganie i do domku.

Teraz czekają nas wszystkich święta więc 3 dni luzu i rozpusty dla podniebienia, a od 6 kwietnia wchodzę na szosę!!! Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali w tym minionym 3 miesięcznym okresie, czytali moje wpisy w blogu i je komentowali. Specjalne podziękowania dla Pauli, która czytała każdy mój wpis i zawsze była ze mnie dumna. Kochani dla Was wszystkich - spokojnych i radosnych świąt Wielkiej Nocy! :)

Kategoria Trening Siłowy

jota | 08:06 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj Serdeczne podziękowania za świąteczne życzenia:) A co do wspólnego wypadu na szose to nie ma problemu, zapraszam do jelonki, to tylko 120 km, więc rzut beretem:) pozdrawiam
lukas94
| 21:36 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Witam!
Tak sezon oficjalnie zacząłem 28.02.10 :D Jeszcze w Poznaniu było śnieżnie. Teraz szykuję się do Wrocławia na maraton który odbędzie się już w tym miesiącu ;)

Niestety moje przygotowania do tego maratonu przerwała choroba... Ale już od Wtorku zaczynam spinning i mam nadzieję, że przez ten 1 tydz. jak nie trenowałem nie opadłem zupełnie z formy nad która pracowałem ;)

Tobie również Wesołych !

Pozdro ;d
Drozdzu5
| 20:58 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Gratuluję zakończonych przygotowań. :) Pracuj dalej, kiedy solidna baza już zrobiona. :) Z ciekawości - mierzyłeś też sobie kiedyś tętno na progu mleczanowym, jak Ci wychodzi? :)

Co do wypadu na szosę, to nie wiem, bo ja taki trochę antyszosowy ostatnio jestem. ;-) Ale zapraszam na pewno do kibicowania podczas BikeMaratonu we Wrocławiu już 18 kwietnia (start - Osiedle Malownicze - ul. Marszowicka). Pozdrawiam i także zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę!
| 05:38 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Cześć,

Nie no wiadomo, że trzeba się pilnować z jedzonkiem :D ale te 2 świąteczne dni poprostu walne się przed telewizorkiem i będę leżał, podjadał i odpoczywał, hahah. :)

Już dawno mi się tak ciężko nie kręciło jak wczoraj. Dużo dała nocka w pracy i niewyspanie. Dodatkowo myśl, że już za chwilę koniec więc jakoś tak wyszło. :)
radek3131
| 22:01 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Ja żeby nie przesadzić z treningiem zrobiłem luźniejszy dzień dzisiaj. Polecam, bo na drugi dzień się ma świeże nogi. :)
Maks
| 19:20 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Na wzajem ;) I nie przesadź z jedzeniem ;) Pamiętaj o tylko jednym dopuszczalnym jajku ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa palne