Trening Wytrzymałościowo-Siłowy

Środa, 31 marca 2010 · dodano: 01.04.2010 | Komentarze 0

Przedostatni trening w moim 3 miesiecznym cyklu przygotowawczym postanowiłem poświęcić na "dobicie się" na koniec i trenowałem prawie 3 godziny. Na początku tradycyjnie rozciąganie mięśni, a potem 15 minut rozgrzewki. Na treningu był też Kuba, z którym umówiłem się dzień wcześniej na wspólne kręcenie. Zacząłem właściwy trening od zrobienia 60 minut wytrzymałościówki + 15 minut na stojąco. Ostatnie 10 minut minut dałem sobie największe obciążenie jak dotychczas i tym samym wykręciłem nowy rekord. Cały odcinek wytrzymałościówki kręciłem w bardzo wysokiej kadencji 120 obr./min. Potem 5 minut luzu i zacząłem robić "siłę" w układzie 5 x 3+3+3+1 zwiększając co interwał na większe obciązęnie. Było ciężko ale dałem radę. Na koniec doszedł jeszcze Kamil, który stwierdził, że takiego zaduchu na sali to on jeszcze nie widział, hehe. Na koniec zrobiłem 1o minutowy rozjazd, a potem porozciągałem mięśnie. Bardzo udana sesja, która daje mi mocne podstawy do twierdzenia, że nogę mam silną i przygotowaną ale ostateczny werdykt da pierwszy w tym roku maraton w Trzebnicy 24 kwietnia... :D