• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Wyścig Głuchołazy AUDAX 2015 z Moniką! :)

Niedziela, 2 sierpnia 2015 · dodano: 25.08.2015 | Komentarze 2

Dla rozprężenia od górek, pojechaliśmy razem z Moniką, corocznie organizowany wyścig w Głuchołazach, pod szyldem AUDAX. Lokalne ściganie. Trochę to odmienność po ładowaniu siły na podjazdach. Zdecydowaliśmy, że ja jadę cały dystans 108km, a Monika, jedną rundę, 21km. Wystartowaliśmy razem ale Monika w innej kategorii - rowery inne MTB. Ja jechałem na szosie. :) Od samego początku ukształtowała się duża grupa i jechaliśmy na początku razem. Monika dzielnie trzymała się na końcu peletonu. Zjechałem do niej dwa razy żeby dać jej wskazówki jak jechać bezpiecznie w grupie i żeby po prostu się o nią zatroszczyć. Miłe uczucie. :) Pierwsza hopka w miejscowości Nowy Świętów, na podjeździe 5% i już naturalnie grupa pęka. Trzymam się z przodu. Oglądam się do tyłu na szczycie i Monika JEST!!! Super!!! Treningi w górach zrobiły swoje. Dalej jest długi podjazd około 2%, który jedziemy w dość mocnym tempie i niestety Monika na MTB puszcza koło. Ale do końca walczyła jak lwica. Jestem z niej dumny! Ja zostawszy sam zacząłem rozglądać się w grupie i obserwować przeciwników. Wyczułem swoją szansę, że może coś się udać zrobić tutaj. Na zjeździe z górki zawiązała się mała ucieczka i pociągnąłem z nimi. Dojeżdżając do Charbielina i do drogi na Głuchołazy kończącą pierwszą pętle, byłem już tylko z jednym gościem. I z nim to jechałem następne 4 pętle, aż do mety. Uczciwie pracując i dając ognia. Na czwartej pętli poczułem największe zmęczenie. Ale zaaplikowałem sobie zbawienny żel i "przeżyłem" dołek. Piąta pętla poszła już lekko. Wziąłem ją na maksa. Na każdej pętli / mecie w Głuchołazach Monika dzielnie i pięknie mnie dopingowała. Jest cudowna! Dodawała mi tym skrzydeł! :) Ostatni zjazd do Głuchołaz, wbijam 50/11 i na maxa w dół. Kolega się spóźnił z reakcją, skręt w prawo, 200 metrów i META!!! Wygrana!!! Wpadam na mecie w objęcia dumnej ze mnie Moniki. Cudne uczucie. :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 623 metry
- Maksymalna wysokość 324 m.n.p.m (Hopka Charbielin)
- Suma średniego nachylenia 2%
- Maksymalne nachylenie 6% (Hopka Nowy Świętów)
- Suma spadków 623 metrów
- Suma średnich spadków - 2%
- Maksymalny spadek -4%

Hi (od 170HR) - 1:40:58

High: 45032m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)