• Sprzęt Rower MTB :)

DWA razy Pradziad z Moniką!!! :)

Sobota, 18 lipca 2015 · dodano: 30.07.2015 | Komentarze 2

No i wybraliśmy się z Moniką w ramach cyklu przygotowań przed Śnieżką, na Pradziada... I powiem tylko tyle, że wjechaliśmy DWA razy pod rząd! Ja, jak ja ale Monika TAK MI ZAIMPONOWAŁA, że po prostu zwaliła mnie z nóg. Ależ ona jest waleczna! Moja kochana! Pierwszy podjazd jak i drugi zaczęliśmy z Kralowej Studzianki. Klasycznie. ;) Umówiliśmy się, że pierwszy raz każdy jedzie sam swoim tempem. Mój czas 45:23. Moniki 1:02:46. Biorąc pod uwagę, że wjeżdżałem na MTB to i tak dobry wynik, choć do mojego rekordu 36:36 trochę brakowało... ;) Zjeżdżając w dół po pierwszym wjeździe Monikę "znalazłem" już za Owczarnią. Wow! Super. Myślałem, że będzie niżej i znów mnie pozytywnie mega zaskoczyła! :) Zjeżdżamy w dół, nabieramy wody do bidonów i hej w górę. Tym razem jedziemy razem cały podjazd. Ja robię siłę, a Monika jedzie swoim tempem. Dojeżdżamy na szczyt w 1:15:10. Szybki zjazd w dól i po treningu. :) Nigdy nie wjechałem DWA razy na Pradziada... z Moniką wszystko jest możliwe!