• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Klasyk Szosowy - Szklarska Poręba 2015

Niedziela, 12 lipca 2015 · dodano: 17.07.2015 | Komentarze 0

Drugi dzień naszego wspólnego BikeWeek'endu z Moniką w Szklarskiej Porębie to mój wyścig szosowy z cyklu klasyk szosowy. Trasa wiodła po pętli do Świeradowa-Zdrój, Mirsk, Grudza, Krobica i z powrotem do Szklarskiej Poręby. Początek wyścigu to start honorowy przez całą Szklarską Porębę - mega uczucie. Masa ludzi na drodze, brawa i okrzyki. Super klimat. Start ostry był ze wzniesienia na drodze w kierunku do Świeradowa-Zdrój. Od samego początku mocno poszło i się porwało wszystko. Wiadome to było. Monika w tym czasie pojechała robić trening siłowy na podjazdach tam gdzie wczoraj. Super i zuch dziewczyna. Jestem z niej dumny! Jechaliśmy w grupie prawie przez cały czas. Wszyscy super pracowali. Byłbym dość wysoko gdyby nie... łańcuch. Spadł mi przed jedną górką i musiałem stanąć. Kur... mać! No znów coś. Zanim sobie z nim poradziłem minęło ze 3 minuty. Szlag mnie trafił. Ale nic trudno. Jadę dalej. Spotkałem po drodze Pawła "Perkoza" i Heńka Haruckiego z obstawą. Pod główny podjazd pod Świeradów każdy jechał już swoim tempem. Dałem ognia na końcu i trochę przesunąłem się wyżej. Do mety z wypłaszczenia poszło już z górki więc jechało się super. Wjeżdżam na metę, a tam... Monika!!! Ale się ucieszyłem!!! To super nagroda za cały trud włożony w ten wyścig. Odpoczęliśmy i pojechaliśmy do auta. Na koniec tego dnia Monika zabrała mnie na pokaz skoków na rowerach do domu i potem wróciliśmy do Wrocławia. Było fajnie. :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 1465 metry
- Maksymalna wysokość 810 m.n.p.m (Col Du Rozdroże Izerskie)
- Suma średniego nachylenia 5%
- Maksymalne nachylenie 9% (Col Du Rozdroże Izerskie)
- Suma spadków 1465 metrów
- Suma średnich spadków - 5%
- Maksymalny spadek -9%

High: 44719m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)