• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Wycieczka z Moniką do Sobótki. :)

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · dodano: 21.04.2015 | Komentarze 0

Pojechaliśmy z Moniką do Sobótki. Na wycieczkę. :) Chciałem z nią razem pojeździć, pokazać jej trasę wyścigu, w którym jechałem, a także samą sławną Przełęcz Tąpadła i inne atrakcje. Po pięknym poranku, około 12:50 byliśmy gotowi w Sobótce do startu do etapu. Jechało się super. Pogoda wymarzona, jak na kwiecień. Słońce, ciepło i momentami, kiedy jechało się z wiatrem ;) było bezwietrznie. Robiłem sobie na podjazdach skoki interwałowe, a Monika podjeżdżała swoim tempem. Na odcinku od Księgnic do Sobótki ćwiczyliśmy jazdę "na kole" - bo wiało w twarz okropnie. ;) Muszę powiedzieć, że Monika chwyciła bardzo szybko, o co w tym chodzi. Zuch! :) Wracamy na chwilę do auta koło stadionu na pit-stop i dalej w drogę. Tym razem celem jest runda wokół góry. Odcinek przez Strzegomiany jest już jej znany. ;) Ja robię skoki interwałowe. Jest dobra zabawa. Od Sulistrowiczek do początku głównego podjazdu jedziemy razem. Początek podjazdu też. Zatrzymujemy się na chwilę przy kościółku. Wchodzimy do środka. Monika jest zachwycona, a ja cieszę się, że jej go pokazałem. Wracamy na podjazd i robię w sumie 5 razy w górę i w dół zanim razem nie wjechaliśmy na szczyt. Tam chwila odpoczynku. Pokazuję jej początek wjazdu na Ślęzę. Zadowolona pojechała sobie kawałek w górę. :) Zorganizuję sobie rower MTB i wjedziemy za niedługo razem na szczyt. Może wreszcie zdobędę tą górę! ;) Zjeżdżamy w dół na Sady, a potem spokojnie dookoła góry i zakańczamy wycieczkę w Sobótce przy sześciu nowych "kamieniach" z postaciami zasłużonych polskich kolarzy. Było super!!! :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 636 metry
- Maksymalna wysokość 369 m.n.p.m (Przełęcz Tąpadła)
- Suma średniego nachylenia 4%
- Maksymalne nachylenie 8% (Col Du Sulistrowice)
- Suma spadków 636 metrów
- Suma średnich spadków - 4%
- Maksymalny spadek -11%

High: 38079m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)