• Kalorie 1992kcal
  • Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Mnich Ślężański 2015 - Wyścig ze startu wspólnego... z Moniką! :)

Niedziela, 12 kwietnia 2015 · dodano: 14.04.2015 | Komentarze 2

Nigdy przedtem nie cieszyłem się tak bardzo na wyścig jak dziś. Z dwóch powodów. 1 Monika i 2 cała reszta. :) Pojechała ze mną, na zawody do Sobótki. Tak się cieszyłem! Od razu +20 do motywacji i dzięki temu 32 miejsce w M3. :) Przyjechaliśmy i od razu szok termiczny. Wiatr i ZIMNO... Nieciekawie się zapowiadało. Ale nic, przebieranie, szykowanie, i takie tam. Przedstawiłem wszystkim Monikę, bardzo miło ją przyjęli, i jak zobaczyli razem z nią jej ukochany rower to już została "nasza"! :) Gotowi zjeżdżamy na start, ustawiamy się w sektorze drugim. Dużo ludzi już czeka więc stoimy z Piotrkiem z tyłu. Łukasza gdzieś wcięło, dziewczyny też. Potem się dowiedziałem że startowały z sektora 5. Monika cały czas stała obok mnie za barierką i nakręcała! ;) Szybkie pożegnanie i w drogę. Od początku MOCNE tempo. Na Strzegomianach od razu życiówka na Stravie z 1:58 na 1:35! :D Idziemy równo, mocno ale nie ma aż tak zgodnej współpracy jak na naszych treningach i ustawkach. Wiadomo, obcy ludzie i różne plany... 1 runda w szpicy, na linii startu Monika stoi, krzyczy i macha - jest super! Lecimy dalej, Strzegomiany, Sulistrowice, Księgnice, dojazd do Sobótki i znów kreska. Za kreską Monika i znów macha, krzyczy, +20 do motywacji, bo już była potrzeba... ;) Tempo szło ostre. Trzeci raz Strzegomiany dojechałem już na końcu stawki, potem się przecisnąłem ale już czułem, ze w takim tempie, na czwartej rundzie spłynę... :/ Runda bez historii. Czwarty raz na kresce dopinguje już CAŁA ekipa BRT. Super sprawa!!! Strzegomiany i 36km/h... koniec i dojeżdżam jakieś 10 sekund za peletonem. Szkoda. Na zjeździe jeszcze goniłem ale wiedziałem, że nie ma opcji... Na szczęście zostało 4 innych więc w piątkę lecimy do mety. Odcinek pod wiatr do Sobótki - męka. Nikt nie chciał pracować. :( Jakoś dojeżdżamy skręt w lewo i ostatni podjazd. 500 metrów, nogi palą, siły mało ale idę pełną parą. Słyszę już krzyki mojej ekipy i meta! To co się działo potem to wyjątkowe chwile. Było masę pięknych przeżyć! Sobótka rządzi! :)

Reszta potem. :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 853 metry
- Maksymalna wysokość 287 m.n.p.m (Col Du Sulistrowice)
- Suma średniego nachylenia 4%
- Maksymalne nachylenie 8% (Col Du Sulistrowice)
- Suma spadków 853 metrów
- Suma średnich spadków - 3%
- Maksymalny spadek -11%

In (141HR - 169HR) - 11:41
Hi (od 170HR) - 2:08:42

High: 37018m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)