• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Mój pierwszy team'owy trening BRT Wrocław w Sobótce! :)

Niedziela, 8 marca 2015 · dodano: 10.03.2015 | Komentarze 2

Mój pierwszy team'owy trening w barwach BRT Wrocław. Udany i nie. Zaraz powiem dlaczego. ;) Spotykamy się z częścią osób ma BP na ul. Karkonoskiej i lecimy na 3 auta do Sobótki. Szybcy i Wściekli, tak można by podsumować ten kurs... ;) Na miejscu szybka przebiórka i już ronimy zdjęcie przed treningiem. Jest Ania, Asia, Asia, Łukasz i jeszcze 5 kolegów + Piotrek Sulex. Jedziemy w kierunku na Przełęcz Tąpadła. Tempo w miarę ok. Czuję, że muszę się rozgrzać. Pod Będkowice jak nigdy 24km/h. Ogień. :) Potem już na szczyt sam. Porozrywała nam się grupa, a potem jeszcze okazało się, że jednemu koledze pękł łańcuch. Zrobiłem 2 razy przełęcz. Za drugim razem na zjeździe, mijam Marcina, hehe. Zawracam i jedziemy razem. Spoko, super spotkanie. :) On zjeżdża na Wiry, a ja wracam do moich. Na trzecim podjeździe jest już Łukasz. Zawracam i w górę z blatu. Idzie. ;) Zjeżdżamy na Wiry, a potem pada hasło Pieszyce... Wiedziałem co się święci - Przełęcz Jugowska. W Dzierżoniowie zawróciłem do Sobótki i zrobiłem przełęcz od Wirów. W miedzy czasie dojechał do mnie Piotrek ale odpadł gdzieś po drodze. I to co mi się nie udało, to to, że wracając z Dzierżoniowa zdałem sobie sprawę, że NIE WŁĄCZYŁEM Stravy... kur... a tak dziś ładnie szło... szag! Trudno. Wjeżdżam, zjeżdżam, pomykam przez Będkowice i meta pod stadionem. Do dom. :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 706 metry
- Maksymalna wysokość 368 m.n.p.m (Przełęcz Tąpadła)
- Suma średniego nachylenia 3%
- Maksymalne nachylenie 6% (Przełęcz Tąpadła)
- Suma spadków 715 metrów
- Suma średnich spadków - 3%
- Maksymalny spadek -6%

In (141HR - 169HR) - 22:51
Hi (od 170HR) - 1:48:33

High: 34023m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)