• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

DRUGIE Zakończenie Sezonu Kolarskiego 2014. :)

Sobota, 11 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 2

No i jednak jeszcze raz zaliczyłem Przełęcz Tąpadło w tym sezonie szosowym. Nigdy nie znasz dnia ani godziny. :D Ale od początku. Domawiamy się przez piątek na dużą ustawkę w sobotę. Jest pogoda, jest frekwencja. Przyjeżdża ponad 20 osób. Startujemy z pod Lidla z ul. Gagarina. Założenie jest takie, że jedziemy do 34km/h. I tak trzymamy. Pogoda idealna, wieje słabo, ruch w peletonie minimalny. Ład, porządek i dobra zabawa. Do Kątów Wr. jedziemy spokojnie. Za Kątami Wr. troszkę przyspieszamy ale nie za bardzo. Nie chcemy pourywać ludzi z tyłu. Nie o to nam chodzi. Za Mietkowem odbijamy w kierunku ścieżek gdzie nie byłem jeszcze, a azymut wyznacza Przełęcz Pożarzysko. Asfalty tu idealne. Kurcze, nie wiedziałem, że tak tu ładnie. :) Kilka hopek koło zalewy Mietkowskiego i zaczyna się pierwsza główna atrakcja. Peleton pęka na 3 mniejsze grupy. Ja dojeżdżam gdzieś na m/w 10 pozycji. Nie robimy tu przerwy i idziemy dalej na Świdnicę, a potem odbijamy na Wiry. W planie Przełęcz Tąpało. Pod sklepem w Wirach przerwa, choć to nie był do końca chyba dobry pomysł. Na szczycie jestem chyba 7 jak dobrze policzyłem. Nieźle. :) Czekamy na wszystkich i jedziemy w dół do Sobótki ale odbijamy jeszcze w lewo, żeby zaliczyć Col Du Wieżyca. Fajny podjazd. Krótki ale pofalowany z końcówką 8%. Daj w kość. Zjazd i kontra na Coffee bar przy DK35 w kierunku Mietkowa. Szybki popas i jedziemy na Mietków, a potem na Kąty Wr. przez Stróżę. Droga momentami nie najlepsza ale fajny to łącznik. W Kątach Wr. zapinamy już azymut na Pietrzykowice i Oporów i tak dojeżdżamy do mety. Rozjazd przez Solskiego i do domu. MEGA! :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 818 metry
- Maksymalna wysokość 368 m.n.p.m (Przełęcz Tąpadła)
- Suma średniego nachylenia 3%
- Maksymalne nachylenie 8% (Col Du Wieżyca)
- Suma spadków 805 metrów
- Suma średnich spadków - 2%
- Maxymalny spadek -8%

Hi (od 170HR) - 2:02:24

High: 31852m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)