• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Skoki na segmenty = 2 x KOM. :P

Czwartek, 9 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 0

Po 3 dniach bez treningu, dziś po robocie skoczyłem wreszcie na trening. Jako, że udało mi się wyjechać ciut wcześniej niż zawsze, to zdzwoniłem się z Kamilem, że ja dołączę do nich wracając z Żurawiny w kierunku Wrocławia. Na rozgrzewkę poleciałem sobie przez Bielany zrobić skok na KOM'a na downhill'u w kierunku Wysokiej. Dziś się udało. Średnia 44km/h na odcinku 1,5km i 196HRMax... :D Nieźle mnie zamgliło na końcu, no ale jaka satysfakcja! :) Potem poleciałem na Wysoką, a w Szukalicach odbiłem na drogę na Żurawinę. Zrobiłem drugi segment z myślą, o wysokim miejscu, a był to Test CTS Lazaro - 6 miejsce. Raz musiałem mega zwolnić bo auto przede mną zakręcało w lewo i może było by lepiej. Dojeżdżając do końca segmentu zobaczyłem z naprzeciwka Kamila z Piotrkiem. Chłopaki skumali, że lecę na wynik i zaczekali na mnie. Dzięki panowie. Polecieliśmy razem w kierunku Żurawiny, Domasława, a potem Piotr pokazał na super pętlę przez Chrzanów, Żerniki i Tyniec Mały z powrotem do Domasława. Asfalt rewelacja. Będziemy tędy jeździć! Po nawrocie w Bielanach skręt na Ślęzę i ponownie odcinek na Wysoką ale tym razem nie dawałem już zmian, bo to mój segment. :P Chłopaki odbili na Wysoką a ja poleciałem do Karkonoskiej i dalej do siebie. Bardzo udany trening.

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 174 metry
- Maksymalna wysokość 152 m.n.p.m (Hopka Tyniec Mały)
- Suma średniego nachylenia 2%
- Maksymalne nachylenie 3% (Estakada nad A4)
- Suma spadków 169 metrów
- Suma średnich spadków - 1%
- Maxymalny spadek -2%

In (141HR - 169HR) - 10:08
Hi (od 170HR) - 1:50:39

High: 30952m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)