• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Szlakiem południowym + hopki + sprinty - Zabawowo. :)

Wtorek, 5 sierpnia 2014 · dodano: 06.08.2014 | Komentarze 2

Szybka ustawka na forum szosowym i o 17:25 ruszamy do boju. Przed 17:00 zadzwonił do mnie jeszcze Krzysiek, że wpada i żeby na niego poczekać. Było nas 6 osób. Założenie krótkie - lekki trening / przejażdżka do 32/33km/h. Plan udało się w większości zorganizować. Polecieliśmy przez Bielany na Tyniec M., a potem przed Krzyżowice do Gniechowic. Tam odbiliśmy na sobotnie hopki. Na pierwszej czekałem na rozwój wypadków i ataki. Poszedł Siedlaczek i jego kolega, dobiłem za nimi i byłem 3 na szczycie - 192HRmax. :/ Zjazd i następna hopka nad kopalnią odkrywkową. Tu już bez spinki wszyscy razem. Zjazd, i jakiś dziwny sprint na metę koło przystanku PKS... :O Nie wiem "o co było kaman..."? :D Wracamy i znów hopka, Krzysiek skoczył, za nim trzech, a ja wjechałem sobie swoim tempem. Na dole przymusowy postój, bo Krzysiek łapie gumę. Szybka akcja i jedziemy dalej. Wracamy do Gniechowic i kontra na Kąty Wrocławskie. Wieje dość mocno i nieprzyjemnie ale dajemy radę. Hopka na Sośnicę i od tego momentu poszło już mocniejsze tempo tak pod 36/38km/h. Skręt na Skałkę i dalej ogień. Młodzież była w swoim żywiole... ;) Atak Krzyśka na Skałkę i do Krzeptowa ja na czele. Finisz na tablicę Smolec zaczął Krzysiek, ja skontrowałem, ale łepek mi wyskoczył z grupy z lewej strony nie patrząc co robi i odpuściłem. Hopka w Smolcu i Wrocław. Dojeżdżamy do Hallera i żegnamy się. Było GIT. :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 201 metry
- Maksymalna wysokość 180 m.n.p.m (Hopka Zachowice-Siedlakowice)
- Suma średniego nachylenia 1%
- Maksymalne nachylenie 4% (Hopka Zachowice-Siedlakowice)
- Suma spadków 206 metrów
- Suma średnich spadków - 1%
- Maxymalny spadek -4%

In (141HR - 169HR) - 24:05
Hi (od 170HR) - 1:21:24

High: 27078m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)