Lipiec, 2015

• Sprzęt Rower MTB :)

Złoty Stok - Lądek Zdrój - Javornik - Złoty Stok

Sobota, 4 lipca 2015 · dodano: 08.07.2015 | Komentarze 0

Wybraliśmy się z Moniką na długo planowany weekend do Kotliny Kłodzkiej i zrobiliśmy sobie pętlę po klasycznych drogach tej malowniczej okolicy. Start ze Złotego Stoku, gdzie najpierw bawiliśmy się 2,5H w parku linowym oraz jeżdżąc na mega długich i wysokich tyrolkach. Mega atrakcja i polecam każdemu. Wrażenia niesamowite! :) Potem szybka transformacja i w drogę. Pierwszy podjazd ze Złotego Stoku do Lądka Zdroju. Nie byłem tu tyle lat. Kurcze, a tu się nic nie zmieniło. Dalej taki sam syf na drodze, a nawet gorzej. Jedziemy równym tempem. Walczymy oboje z Moniką we własnych zakresach. Dojeżdżamy na szczy i od razu w dół. Pędzimy zadowoleni do Lądka Zdroju. Tam krótka wizyta w hotelu po kask, który zapomniałem spakować do auta ;) i wracamy na trasę etapu. Atakujemy podjazd na granicę. Jest gorąco. Bardzo. Ja lubię takie skwary ale Monika bardzo cierpi. Widzę to po niej. Ale walczy ostro i się nie poddaje. Brawo! Bardzo mi tym imponuje. :) Na szczycie kilka fotek i zjeżdżamy w dół do Javornika. Piękny asfalt, piękny zjazd i co ważne, dłuuuugi! :D Na miejscu obieramy kierunek na restaurację Taverna, gdzie rozkoszujemy się czeskim obiadkiem - knedliki, pieczeń i ta ich smaczna kapustka... mniam! :D Hehe, śmiałem się, bo wchodzimy do środka, a tam Adaś z kolegą piją piwko i też zajadają knedliki. ;))) Po obiedzie wskakujemy na rowery i przez Białą Wodę i Biały Potok, wjeżdżamy do ojczyzny ;))) i lądujemy za chwilę w Złotym Stoku. Etak zakończony. Było EXTRA!!! :)))

Kategoria Trening Siłowy

• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Ponownie na Klasyku Południa z Marcinem! :)

Środa, 1 lipca 2015 · dodano: 02.07.2015 | Komentarze 2

Kto by pomyślał, że dopiero 1 lipca będzie nam dane spotkać się z Marcinem na wspólnym treningu. Czas leci nieubłaganie i niestety inne obowiązki (bardziej u Marcina) nie pozwoliły nam na wspólne trenowanie. Spotkaliśmy się wszyscy jak zwykle na ul. Borowskiej i stamtąd ruszyliśmy na Żurawinę. Dołączył do nas jeszcze Radek Majka. Tempo od początku szło mocne, pod 3840km/h non stop. Wiało dziś jakoś tak dziwnie, kręciło. Czułem, że te 3 tygodnie, gdzie byłem tylko 4 razy na rowerze, teraz się mszczą. Noga zabetonowana i potrzebuję kilku treningów, żeby wrócić do poziomu z przed Leszna. Damy radę! :) Udało mi się wygrać jedną lotną premię na Gniechowicach, gdzie tempo poszło ponad 50km/h. :))) Oczywiście walczyłem z imieniem mojej ukochanej Moniki na ustach, a jakże! :) Od Kątów Wr. do Wrocławia też non stop mocne tempo i dopiero od Hallera rozjazd. Było super! :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 158 metry
- Maksymalna wysokość 151 m.n.p.m (Hopka nad A4)
- Suma średniego nachylenia 1%
- Maksymalne nachylenie 4% (Hopka nad A4)
- Suma spadków 154 metrów
- Suma średnich spadków - 1%
- Maksymalny spadek -4%

In (141HR - 169HR) - 13:29
Hi (od 170HR) - 1:41:32

High: 43090m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)