• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Trzebnica i Szerszenie po raz pierwszy - Objazd TMR. :)

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 22.04.2013 | Komentarze 4

W sobotę wieczorem po pracy nie byłem pewien czy dam radę w niedzielę pojechać na północ na ustawkę w Trzebnicy. Nie pasuja mi te wycieczki na północ z uwagi na długość dojazdu i czas jaki na to schodzi. W dwie strony do Pasikurowic wychodzi praktycznie 40km, a czasowo to jakieś 80 minut - za długo. Jeszcze w weekend to może ale w tygodniu odpada. No nic. Zostaje mi moje ukochane południe. :)

Budzę się rano w niedzielę, o 7:30, czuję się ok, dobra jadę. Dzwonię do Marcina i ustawiam się z nim w Pasikurowicach na zbiórce, o 10:15. Jem, szykuję się i wychodzę, o 9:35. Wyjeżdżam z domu - chłodno. :/ Zaczynam dymać na północ ale okazuje się, że wiatr jest dziś przeciwko mnie i wieje w ryło na całej trasie do Pasikurowic. Nie lubię tego. Dojeżdżam na styk, o 10:14 pod cmentarz - nie ma nikogo. :O Za chwilę podjeżdża Marcin i lecimy pod dom Krzyśka. On dojedzie później. Razem z Arturem, Gore, + 2 kolegów i Marcin kierujemy się na Trzebnicę. Przelotowa 33km/h. Artur, Marcin i ja - reszta na kole. Przed pierwszą hopką przed Skarszynem wychodzi moja kolej na zaciąg. Idę pełną parą. Wiatr wieje w ryja niemiłosiernie. Pod górkę 28km/h, a tętno dochodzi do 192HR! Mocno. Na szczycie jednak nie odpuszczam, dokręcam na zjeździe, reguluję puls i w lewo na skrzyżowaniu. Potem Artur trochę pociągnął, lekko się musiałem trzymać koła. Za chwilę odżywam i jest już ok. Na hopkach przed Trzebnicą zostajemy lekko z Marciem na jakieś 300 metrów za grupą. Oczywiście pan Gore + dwóch pozostałych zmian nie dawało i przeskoczyło do Artura - cwaniaczki. Nie szanuję takich rowerzystów. Dojeżdżamy z Marcinem za nimi po zmianach i w Trzebnicy meldujemy się razem na rynku.

Na zbiórce zebrało się dobrze ponad 30 osób. Fajnie. Byli Szerszenie i ludzie od nas z Whirlpoola z Team'u i z Club'u. Ruszamy na objazd trasy maratonu. Ustaliliśmy z Marcinem, że przejedziemy z nimi ze 20km i odbijamy na Wrocław. Tak jemu jak i mi spieszyło się do domu aby być w miarę wcześniej. Zaciąg idzie dobry. Przelotowa 40km/h. Jedzie się fajnie. Trzymam się cały czas na przodzie za Kolendą i Ciechomskim. Potem z Krzyśkiem dajemy długą zmianę, momentami dochodząc do 46km/h. :D Koniec końców zjeżdżam na tył, odnajduję Marcina i żegnając się z grupą odbijamy w lewo na Prusice i Oborniki Śląskie. Na początku asfalt fatalny, a potem git. ;) Rozmawiamy i jedziemy sobie tak jak wiatr pozwala, a na tym odcinku wiało ryj bardzo mocno.

W Obornikach Śl. Marcin daje znać, że lecimy na Wrocław - wiedziałem, ze mu się spieszy więc nie oponowałem, a nawet postanowiłem, że od tego momentu do Wrocławia dam mocny zaciąg. Od razu wychodzę na wylotówce na szpicę i lecimy średnio 38/40km/h. Momentami kiedy wiatr naprawę mocno przeszkadza prędkość spada do 30/28km/h. Pracujemy na zmianach jak zawodowcy. Każdy zna swoje miejsce, wychodzimy na zmiany w idelanych momentach i każdy pracuje na miarę swojej mocy. Pracuje mi się z Marcinem IDEALNIE - dzięki Marcin! :)

We Wrocławiu zjeżdżamy na obwodnicę śródmiejską na ścieżkę rowerową i w sumie od tego momentu jedziemy już na luzie rozmawiając, na tematy ogólnokolarskie. Żegnamy się pod Carrefourem i ustalmy plan treningowy na nadchodzący tydzień. Będzie się działo. :D

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 565 metry
- Masymana wysokość 235 m.n.p.m
- Suma średniego nachylenia 2%
- Maxymalne nachylenie 4% (Podjazd między Prusicami i Obornikami Śl. ;)
- Suma spadków 542 metrów
- Suma średnich spadków -2%
- Maxymalny spadek -5%

Hi (od 170HR) - 1:30:11

Odo: 1983km
High: 7236m

69,2...

| 12:36 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Doczytałem już Twój wpis Artur u nas na forum - Ciekawa propozycja, nie powiem. :D Zastanawiam się tylko nad kwestią ewentualnego śniegu i temperatury tam na górze - może być zimno. O tak wczesnej porze roku jeszcze na Pradziadzie nie byliśmy ale JESTEM CHĘTNY. :)
| 12:34 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Marcin, jak wiedziałem, że będzie z kimś czyli z Tobą można wracać wcześniej to nie było opcji się nie pojawić. Tak to bym chyba poleciał na szybki przelot na południe. Dzięki, było super! :)
marathonrider
| 08:45 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Piszesz o południu, a ja palcem na mapie natrafiłem na Pradeda oraz siostrę elektrownię :). Myślę, że nie tylko ja mam na niego chrapkę? Może weekend majowy?
merxin
| 08:42 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki Artur, było dobrze :) fajnie, że się zdecydowałeś na wypad na północ :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zegar