Żeby mi się TAK chciało, jak mi się dziś NIE chciało... :]

Czwartek, 11 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 0

Jeszcze nigdy mi się chyba TAK nie chciało iść na trening. Masakryczna niechęć. Zasmakowałem szosy w poniedziałek i teraz aż mnie odrzuca od stacjonarki.

Jak to dziś przeżyłem, opiszę później.

Jakoś przeżyłem... Ale nie chce mi się już. Pewnie jak to się mówi: "wszystko jest w Twojej głowie" ale ja już jestem TAK zmasakrowany tą stacjonarką, że nie idzie i koniec. Dodatkowo jak na złość zmienili w klubie godziny zajęć i teraz w czwartki jest na 17:30... To dodatkowe 30 minut w samotności na Tomahowk'u. :/ Żeby jeszcze na Schwinn'ie... No nic. Przyjechałem, przebrałem się, i heja. Rozgrzewka klasycznie 5+5+15, a potem 5 w blokach. Do zajęć zostało 50 minut więc poleciałem z podjazdem. Lepsze to dziś niż wytrzymałość. Górka zaliczona i pojawiła się Aneta. Przeskok na Schwinn'a i heja. Trochę po płaskim i lecimy w górki. 4 powtórki w układzie 3 siodło / 2 bloki / 3,5 siodło + 2 odpoczynku. Potem płasko i wytrzymałościowo, a na koniec rozjazd. Porozciągałem się i do domu. WRESZCIE!

To najkrótszy od dawna mój trening w klubie bo tylko 1:47H ale dłużej bym nie zdzierżył.