Wytrzymałościowo-Siłowo ze skokami pulsu w tle...

Czwartek, 14 marca 2013 · dodano: 15.03.2013 | Komentarze 0

Trening pod szyldem walki na płaskim i luzie na podjazdach... Dziwna sytuacja. Nie pamiętam kiedy tak miałem ostatnim razem. Na początku wszystko szło jeszcze normalnie. Skręciłem 32 minuty na sali - 10 minut rozgrzewki, 10 minut 5x1 góra / dół i 5 minut w blokach. 2 minuty luzu i przeskok na salę. Tu znowu kur... zimno, i zanim znówczułęm się rozgrzany minęło z 12 miunt. Aneta zarządziła wytrzymałość. Ukłądy z hopkami były przeplatane płaskimi odcinkami. Po jakiś 30 minutach takiej zabawy puls stał jak wryty w zakresie około 146HR z małymi skokami. Nie mogłem mimo zwiększania kadencji wykręcić więcej. Potem już tylko spadało. Pojawiła się 5 minutowa "góra". Jazda w blokach. Puls od razu do góry, a przy końcówce 182HR. No to luz sobie myślę. Powrót do płaskiego dymania. Po chwili znów 143HR i nic więcej mimo ostrego ratraka. No dziw nad dziwami. :O Po jakimś czasie znów "górka" i znów ponad 180HR na kresce. Tja... Osrałem tą wytrzymałość i do końca zajęć tzn. od 1:30H do 2:00H zrobiłem siłę. Puls cały czas na wysokim poziomie, a na kresce na końcówce 187HR. Zrobiłem jeszcze 15 minut wytrzymałości ale tu, o dziwo puls utrzymywał się na poziomie 151HR. Rozjazd, rozciąganie i do domu. Nie wiem co mam myśleć, o tej niemocy w siodle. Wątpię w "ujechanie" bo przecież przy sile szło ostro bez bólu. Może brak świeżości? Nie wiem. Odpocznę teraz w piątek. Może i w sobotę. Zobaczę.