• Kalorie 1947kcal

MIX - Wszystkiego po trochu i 194HRMax. :)

Niedziela, 10 marca 2013 · dodano: 11.03.2013 | Komentarze 2

Bardzo mi się nie chciał iść dzisiaj, hehe. Ale jak się już przemogłem i przejechałem, to bylem bardzo zadowolony z siebie. Sobota minęła na sprawach prywatnych i dziś już nie było opcji. Bałem się tylko czy będzie wolna maszyna z uwagi na dzień wolny i deszczu na dworze. Na szczęście był wolny. Przezornie od razu sobie go zająłem i poszedłem się przebierać. W szantni spotkałem Grześka! Niespodzianka. Myślałem, że wszyscy odwalalili "robotę" z rana, a jednak nie. ;) No nic, przebrałem się, wskoczyłem na maszynę i heja. Założenie miałem proste. 1:40H różnych wariacji. Trochę siły, trochę wytrzymałości, przyspieszeń i górek. Mix. Jechało się dobrze, pot lał się jak trzeba. Zrobiłem sobie w między czasie test na maxymalną wydolność w tym momencie i wyszło mi 194HR. Dobrze było. :D Grzesiek jak skończył, podszedł na chwilę, pogadaliśmy, na tyle co mi starczyło tchu. Na koniec zrobiłem górkę, rozjazd i do domu. :)