Reinkarnacja Mocy! Siła na MAXA! :D

Czwartek, 14 lutego 2013 · dodano: 15.02.2013 | Komentarze 0

Z obawami poszedłem dziś na trening, choć czułem się dobrze. Mając wypadki "zapaści" z wtorku, w sumie wszystko mogło się zdarzyć. Odpocząłem solidnie wczoraj i z nadzieją siadłem na rower. Udało mi się dziś porządnie skęcić kawał dobrego treningu. Po "awarii" nie ma śladu! Hurra! :D OD początku szło super. Udało mi się zrobić 45 minut przed głównymi zajęciami. Klasykę klasyki do bólu ;) czyli 5+5 i 15 wytrzymałościóki, a potem 5 w blokach. Bez bólu 183HR. 2 minuty odpoczynku i 5 minut siły, 2 odpoczynku i 5 minutt siły 30/30 siodło/bloki. Odpoczynek i przeskok na salę spinningową. Aneta zaaplikowała SIŁE! Dobrze. Zgodnie z planem. Układ:

3 siły siodło / 2 odpoczynku x 3
5 siły bloki / 2 odpoczynku x 3

Bardzo dobrze czułem się przez cały trening. Nawet na chwilę nie poczułem, że mocno słabnę. Oczywiście zmęczenie z każdą pętlą rosło ale co mnie bardzo ucieszyło, nie było spadku mocy. Super. Wystraszyłem się w ten wtorek i tyle. Poprostu po czasówce w poniedziałek trzeba było siedzieć w domu i tyle. Przez cały trening jechał obok mnie Grześ. Bardzo fajnie mi się z nim trenuje. Zawsze to jakaśmotywacja, tak ważna podczas jeżdżenia na stacjonarkach. Rozjazd, rozciąganie i do domu. Jutro weekend! :)