Niedzielna PÓŁgodzinna jazda na czas i MEGA SIŁA w doborowym towarzystwie. :)

Niedziela, 20 stycznia 2013 · dodano: 22.01.2013 | Komentarze 2

Odpocząłem w piątek i sobotę i przyszedł czas na dzisiejsze siłowe zmagania z samym sobą. W założeniu wytrzymałość siłowa. Skęciłem przed zajęciami 20 minut (rozgrzewka) na głównej i wskoczyłem z biegu na rowerek na sali. Pojawiła się Beata... :D Fajnie, od razu wiedziałem, że będzie fajna motywacja. Przejechałem w założeniu dziś tylko mój program, a zajęcia były dla mnie tłem. Rozkręciłem od razu wytrzymałość na poziomie 176HR i heja. Przejechałem tak 10 minut. Jechało mi się zadziwiająco dobrze i bez obciążeń psychicznych więc... postanowiłem zrobić 30 minutową jazdę na czas! :] Dokręciłem ząbek więcej i po 20 minutach znów ząbek wyżej. Upociłem się jak świnia, bo ostatni odcinek jechałem na poziomie 182HR do 186HR, a w ostatnich 2 minutach dałem już na maxa do pieca i poszło 192HRMax na siodle. Dobrze. :] 5 minut odpoczynku i heja pod górkę. Zrobiłem 45 minutową wytrzymałość siłową na obciążeniu 1+0,5+2X. Co się nasapałem to moje ale ZROBIŁEM cały plan na ten trening! :) Ilość czasu spędzona w strefie HI świadczy wybitnie, o ciężkości trenigu. Potem przejechałem jeszcze 15 minut średniej wytrzymałości, rozjazd i do domu. Nie ukrywam, że obecność Beaty, podziałała na mnie mobilizująco. ;) Dzięki!

In (141HR - 169HR) 0:45:16
Hi (od 170HR) - 1:12:27

| 08:36 czwartek, 24 stycznia 2013 | linkuj Wątpię raczej w tą super formę. Będzie jaka będzie. Nie zależy mi na tym już aż tak bardzo jak jeszcze 2 / 3 lata temu. Nie mam w planie ścigania się w maratonach - wolę za tą kasę pojechać gdzieś w Czechy w góry i tam sobie pojeździć po świetnych asfaltach. Pracuję raczej nad podtrzymaniem tego co jest i rozkręceniem nogi przed sezonem. Jest to też świetny sposób na utrzymanie dobrego ogólnego samopoczucia i sylwetki. :)

Miłego spędzania czasu na trenażerze. :]
chris90accent
| 09:51 wtorek, 22 stycznia 2013 | linkuj Cześć Artur,

Widzę, że nie próżnujesz, szykuje się super forma !.
U mnie motywacji do treningów brak, nawet kupiony trenazer nie pomaga.
W ogóle nie mam cisnienia na treningi, nie zależy mi, chyba zaczynam mysleć
jak człowiek. Zmęczony wcale nie jestem, bo po wpisach widac, ze nie ma po czym.
Mam tez inne cele na ten sezon, dlatego podchodzę troszkę luzniej do treningów,
poniewaz nie chce wykatowac się do czerwca i potem męczyc się z przetrenowaniem do konca sezonu, a wycelowac z najlepszą formą na Klasyk Kłodzki pod koniec lipca.

Życzę miłego kręcenia !

Pozdrawiam. Krzychu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asudo