WRACAM do żywych! :D 192HR i jest DOBRZE!

Poniedziałek, 16 lipca 2012 · dodano: 17.07.2012 | Komentarze 0

Wracam z formą! Hurra! Za namową chłopaków z teamu, odpocząłem, odstawiłem na parę dni rower i efekty są! Jechało mi się dziś, jak zawsze przed "załamką" formy. Bez stresu, z dużym zapasem mocy i z dobrą świeżością. Zrobiłem sobie test na maxa i wyszło mi 192HR, co jeszcze tydzień temu było by NIEMOŻLIWE, bo 181HR to już był moment, kiedy wypluwałem płuca. Cały dzisiejszy trening, to jazda z zawodnikami kończącymi Tour De Pologne czyli 7 - ostatni etap. Płasko i dobrze, bo chciałem dziś zrobić sobie wytrzymałościówkę. Były rundy. 7 sztuk. Na każdej płasko, z oscinkiem przyspieszenia i z jedną hopką na siedząco. Idealna jak dla mnie dziś kompozycja.

Na końcu było wręczenie medali dla 3 osób, które przejechały wszystkie 7 etapów. 2 dziewczyny i Tomek Dymek, który w losowaniu wygrał główną nagrodę - koszulkę z TdP dla amatorów. Należało mu się. Brawo!

Jutro zrobię sobie "siłę" bo zapowiadają cały dzień deszcze i z pewnością DSR nie wypali, a szkoda, bo miało być kilku chłopaków. :/ Maybe next time.