• Sprzęt Felt F55

Jest MOC! Wytrzymałościowo i interwałowo z moją ekipą Husarii! :)

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 0

Mało kiedy ostatnio udaję się zebrać więcej niż 4 Husarzy na jednym treningu, a tu proszę, dziś ni z tego ni z owego 5 naszych na treningu. Piotr, Mateusz, Marcin, Darek ! i ja. Był z nami jeszcze jeden kolega Piotr alias pepek_69 z forum szosowego. Miało być na Sobótkę ale w Gniechowicach poszła akcja, że jedziemy trasą klasyka na Wrocław z metą na szczycie "Col Du Wysoka". No dobra. ;) Cały dzisiejszy trening miałem MEGA MOC! No kurcze jestem taki zadowolony, że HEJ! :D Cały czas na przodzie grupy. Cały czas podkręcałem tempo. Fajnie było. Bałem się, że będzie dziś źle, bo wczoraj miałem bardzo ciężki dzień i jeszcze porządki itd bez prowiantu. Na szczęście było niespodziewanie mega super, hehe. Nie wiem już sam jak to działa. ;) Oby tak dalej! :)

To co ważne:

Super zmiana z Matim na drodze do Gniechowic 52km/h na płaskim po zmianach - urwaliśmy wszystkich.

Bez problemu interwały siłowe - parę razy było mi za wolno jak inni byli z przodu i wyrywałem na przód na prowadzącego. Wiem, że to wbrew zasadą ale nie mogłem się oprzeć. ;)

Średnia po 60km - 33,2km/h! :)