• Sprzęt Felt F55

Tour The Góry Sowie... Pierwsze podejście... :]

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 28.05.2012 | Komentarze 2

Pierwsze podejście do Tour The Góry Sowie - edycja 2012. Z zaplanowanych 5 szczytów zrobiliśmy: Srebrną Górę + Fort, Sokolec oraz Przełęcz Tąpadło oraz "hopkę" przed Wałbrzychem. Jak na pierwszy raz "w górach" w tym roku było super, choć brak mi trochę świeżości i przyspieszenia. Nadrobimy to w najbliższym czasie. Szkoda tylko, że była tak niska frekwencja - 5 osób to mikro peletonik, biorąc pod uwagę fakt, że na inauguracji było 38 osób! :) Udało się "pokazać" się przed kolegą z grupy Felt Harfa-Harryson. Tempo poszło do Sobótki BARDZO mocne i na szczycie średnia z Wrocławia wyniosła 32,02km/h! Nie wiem czy udało nam się kiedyś dojechać szybciej. Podjazd do Fortu w Srebrnej Górze poszedł zadziwiająco dobrze, jak na to, że to pierwsza poważna górka dla mnie w tym roku. Jestem zadowolony. Pogoda była znośna ale momentami zawiało chłodnym wiatrem. Mimo to rączki znów "dopalone". ;)

Dziękuję Marcinowi, że mimo przeziębienia przyjechał i dał do Gniechowic kilka mocnych zmian, Tomkowi za ambitną walkę na podjazdach, Zbyszkowi, za to, że dzięki niemu poszło super mocne tempo na Tąpadło i na końcu Tomkowi, za super klimat, tempo i idealne zgranie jak zawsze - dzięki Tomek! Do następnego! :)

Za tydzień jedziemy do Jeleniej Góry i Karpacza i już dziś zapraszam wszystkich chętnych do naszego peletonu. :)

Hi (od 170HR) - 1:42:55

Spalono: 0,78kg

| 10:15 wtorek, 29 maja 2012 | linkuj Czasami wychodzę na zewnątrz... :D Nie no oczywiście żartuję. :) Jak tylko mam czas w weekend i pogoda dopisze to zawsze atakujemy górki. Zazdroszę Ci tamtych terenów gdzie jeździsz. Rewelacja. Odwiedź profil mojej grupy kolarskiej na Facebook''u. Szukaj teamu Husaria Szosowa. Do zobaczenia! :)
Gość | 06:22 wtorek, 29 maja 2012 | linkuj Gratulacje. W koncu trenujesz w terenie:) W dodatku w tak pieknych okolicach. Mam nadzieje, ze i ja tez kiedys przyjade na wakacje z rowerem na Dolno Slask. Bardzo bym chciala. Poki co jezdze u siebie i tez jest fajnie. Ja zas w niedziele objechalam Elbe. NIe jestem tak mocna jak Ty, ale nie jest zle:) Pozdrawiam KasiaB.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kwyse