• Kalorie 1916kcal

Pierwsza GODZINNA JAZDA NA CZAS w tym cyklu przygotowań

Sobota, 17 grudnia 2011 · dodano: 21.12.2011 | Komentarze 2

Dostłem smsa od Piotra, że go dziś nie będzie. No trudno. Po przejechaniu 5+5 i rozpoczęciu 15 minut wytrzymałościówki, tak dobrze mi się jechało, że przez myśl przeszła mi CZASÓWKA! Jako, że obok na rowerku kręcił jakiś kolarz, miałem większą motywację no i zrobiłem to... :D Zaliczyłem pierwszą GODZINNĄ JAZDĘ NA CZAS w tym cyklu przygotowań do sezonu 2012. Namęczyłem się trochę pod koniec, nie z siłą ani nie z wytrzymałością ale z kadencją. Zaczałem dość ostro i potem ciężko było mi utrzymywać tempo. Na szczęście tempo nadawane przez Maxa Cavalerę z Soulfly pomagało, hehe. Po tym odpocząłem 5 minut i zrobiłem sobie jeszcze 10+10 wytrzymałościówki z tym, że druga dziesiątka na przyspieszeniach co 30 sekund. Dobre tempówki nie są złe. :D Po rozciąganiu, do domu na zasłużony obiadek.

Lo (d0 140HR) - 2:06
In (141HR - 169HR) - 52:20

| 10:26 środa, 21 grudnia 2011 | linkuj Woody, to zależy od tego kto jakie ma chęci. Jedni grają w kulki i nie dokręcają, inni uczciwie pracują, a ja zasze sobie jeszcze "dokręcę" więcej, hehe. Ja trzymam się się swoich założeń strefowych ale prowadzący na zajęciach kontrolują pulsy i przypominają, o strefach. Teoretycznie porządek jest. ;)
woody
| 10:05 środa, 21 grudnia 2011 | linkuj Artur na tych spiningach co chodzisz to też jest opór ile się da czy trzymacie się stref?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enspo