• Kalorie 1976kcal

Siłowy czwartek w klubie :)

Czwartek, 6 października 2011 · dodano: 09.10.2011 | Komentarze 0

Październik idzie swoim torem i ja też podążam zgodnie z przyjętą ścieżką - czwartek i kolejny trening, który przybliża mnie do końca sezonu 2011. Zdecydowałem się, że dziś pojadę mocniej - siłowo. Przebrałem się, porozciągałem i zacząłem rozgrzewkę: 5+5+5 i 10 minut wytrzymałościówki. Potem 5 minut w blokach ale bez napinania się na maxa i spokojnie dojechałem do 188HR. Chwila przerwy i układ Combo na 4, a potem 1 układ Interwałowy. Na zajęciach jechałem razem z wszystkimi, a że w czwartki Marta zawsze robi mocne treningi więc i ja na tym zyskałem, bo dalej jechałem siłę. Przez następny czas były 3 górki, z układami góra i dół i jedna szybkościówka. Na koniec zrobiłem 10 minut ostrego podjazdu, a potem rozjazd i do domu. Jechałem ambitnie, cieżko do końca, a to moje wyniki układu pulsu w czasie / strefach:

Lo - 6:59
In - 49:30
Hi - 46:41

Bardzo rzadko udaje mi się i chce zarazem robić układ treningu, że czas spędzony w strefie "Hi" czyli powyżej 170HR jest równy bądź wyższy niż "In" (czyli od 140HR do 169HR). Chyba tylko kilka razy zrobiłem tak mocne treningi, że Hi było dużo więcej niż In - a dziś mi się chciało i pojechałem po równo. :)