• Kalorie 1991kcal

Wyszło zmęczenie po Beskidzie...

Czwartek, 22 września 2011 · dodano: 23.09.2011 | Komentarze 0

Zmęczony... tak bym podsumował wczorajsze uczucie, które towarzyszyło mi przez cały trening. Nie szło jak zawsze, na luzie, tylko siłowo i bez mocy. Nie mogłem na "luźno" rozkręcić tempa, tylko cały czas miałem uczucie, że kręcę siłowo i pod górkę. Niby te same ustawienia roweru, a szło ciężko. Próbowałem coś tam majstrować przy obciążeniu ale bez rezultatu. Albo ktoś coś pokręcił mi przy rowerze albo poprostu naprawdę słabszy dzień... Przed treningiem rozciąganie, przygotowanie sprzętu i w drogę. Jak zawsze rozgrzeka 5+5 i 15 wytrzymałościówki, a potem 5 minut w blokach. Smarowanie zacisków WD40 nic nie dało i dalej szło ciężko. Miałem też podczas tej części trenigu bardzo wysokie średnie tętno - 171KR więc prawdopodobnie jednak coś z rowerkiem. Zobaczę we wtorek. Podczas ataku w blokach 192HR Max. Potem zrobiłem układ interwałowy x6 i potem jeden układ Combo na 4. Włączyłem się do trenigu. Marta, jak zawsze spięta i mało przyjemna. No nic trudno. Zwolnili Anetę więc ma się to co "rzucili". Godzina Fartlek przelaciała dość szybko, z układami interwałowymi siły. Potem rozjazd, rozciąganie i po treningu. Co do weekendu, to zobaczę. Może warto zrobić ze 3 dni przerwy i odpocząć. Zobaczymy.