• Sprzęt Felt F55

Tour The Góry Sowie

Sobota, 14 maja 2011 · dodano: 14.05.2011 | Komentarze 5

Założenie było DUŻE: Robimy wszystkie przełęcze w Górach Sowich. Co z tego wyszło, poniżej:

1. Udało się ruszyć w 8 osbób, z czego 2 to nowi koledzy: Suchy i Melchior
2. Do Sobótki profesjonalnie pojechaliśmy w kolumnie dwójkowej w tempie około 36/37km/h.
3. Teoretycznie jak zwykle na dojeździe na Przełęcz Tąpadło grupa się porwała ale w dół ze szczytu już zjeżdżali wszyscy razem.
4. Tradycyjnie w Dzierżoniowie po Lidlem wodopój i bufet.
5. Atakujemy na Przełęcz Walimską. Jestem 5 przed Krzyśkiem! :D Na kostce, na dole zjazu jak zwykle ostatni. ;)
6. Przełęcz Sokolec tym razem daje w kość. Na ostatnim wzniesieniu prędkość rzędu 6km/h, a przecież ostatnio było 11km/h... ;) I znów przed Krzyśkiem! :)
7. Na rozjeździe na przełęcz Jugowską dochodzimy do wniosku, że jednak tym razem Góry Sowie nas zmiażdżyły i nie damy rady zrobić całej trasy... Szkoda. Rozdzielamy się. Tomek, Krzysiek, Tcp i ja jedziemy do Kłodzka na pociąg, a Post, Merxin, Suchy i Melchior pojechali na Jugowską i w dół do Wrocławia.

Jestem przekonany, że bardzo mocne tempo z Wrocławia do Dzierżoniowa odbiło się na naszych siłach w górach. Było za mocno. Szkoda tylko założenia, bo było ambitne ale wiem, że jeszcze w tym roku zaatakujemy tą trasę jeszcze raz!

Trasa: Wrocław (Żwirki i Wigury) - Skałka - Sadków - Gniechowice - Sobótka - Przełecz Tąpadło - Dzierżoniów - Pieszyce - Przełęcz Walimska - Walim - Przełęcz Sokolec - Jugów - Wolibórz - Nowa Ruda - Kłodzko