Trzecia GODZINNA jazda na czas + Siła

Sobota, 19 marca 2011 · dodano: 19.03.2011 | Komentarze 4

Sobota to klasycznie dzień kiedy jadę trening indywidualny. Dziś spotkałem na treningu Grzegorza i razem przejechaliśmy cały trening. Fajnie bo nie było nudno. ;) Na poczatku zrobiłem sobie rozciąganie i rozgrzewkę 5+5 i rozpocząłem wytrzymałościówkę. Miałem w planie 15 minut i atak na HR Max ale jechało mi sie tak dobrze, że zacząłem drugi kwadrans i postanowiłem, że jadę Godzinną Jazdę Na Czas - Trzecią taką jazdę w tym cyklu przygotowań. Po 30 minutach dokręciłem jeszcze obciążenie, o 1 punkt i następne 30 minut przejechałem na takim obciążeniu. Super mi się jechało! Było ciężko, ale trzymałem cały czas kadencję i równe tempo. Co najciekawsze przez całą jazdę na czas miałem tętno między 178HR, a 181HR. Po godzinie jazdy miałem tętno średnie 167! Super! :) Potem odpoczałem 5minut i przejechałem 3 układy "Combo" na 4 w układzie 3 X (2+2+1 + 5 minut "Combo"). Trzy razy doszedłem do 181HR ale nie miałem jakoś już siły i ochoty na atak na większe tętno. Potem odpoczynek 5 minut i siła czyli podjazd 20 minut z czego pierwsze 10 minut to podjazd i co 1 minutę +1 obciążenie w górę, a drugie 10 minut to ciężkie obciążenie stałe i co każde 48 sekund - 12 sekund przyspieszenia - sprint. Potem rozjazd, rozciąganie i do domku. Bardzo udany trenig!

Spalono: 0,36kg

| 06:49 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Cześc,

Akurat dziś tak się złożyło, że było tak ale tak jak wiesz treningi mam różne i "górki" też są. Dzięki za wpis. :)
Krzysztof1985
| 17:03 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Widze ze srednie masz ladne ale to tylko , proste czy gork itez cos cwiczysz , Bo na prostych to trooche nuuda wieje :P pzdr@
| 15:56 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Cześc,

Używam pulsometru Lifetime'a lub Lifetec'a, akurat nie jestem w domu i nie pamiętam nazwy ale jutro Ci potwierdzę Jakob. Jeżdżę z nim od2 sezonów. Nigdy mnie nie zawiódł i z marszu łapie zasięg. :)
jakob
| 21:22 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Artur, jakiego używasz pulsometru?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nieob