I znów stacjonarka - 3H Spinningu

Wtorek, 15 marca 2011 · dodano: 16.03.2011 | Komentarze 5

Dziś ponownie trening na stacjonarce. Jeszcze tylko 2 tygodnie i kończę przygotowanie do sezonu 2011 na sali. Hurra! :) Od niedzieli pobolewały lekko mięśnie w nogach. Zauważyłem, że inna pozycja na szosie powoduje, że pracują minimalnie inne partie mięśni i daltego je dziś czułem. Na początku jechało mi się jakby tak trochę ciężko. Czułem ciężkie nogi. Po pierwszej godzinie zajęć było już dużo lepiej. Jednak trzeba było się rozruszać i nogi się "odświeżyły". Dość późno dziś dojechałem na trening także zacząłem równo z początkiem zajęć i wyjątkowo musiałem skrócić klasyczną rozgrzewę. Pojechałem 5+2 i 3 wytrzymałościówki. Potem 3 minuty w blokach i włączyłem się do zajęć. Pierwsza godzina to średnie tętno 163HR. Ostro przycisnąłem bo chciałem rozkręcić nogę. :) Potem druga godzina "Hill" i zdecydowałem się na trzecią wraz z Agnieszką. Podoba mi się jej zacięcie i seterminacja do schudnięcia. Brawo Agnieszka! :) Ostatia godzina to już lekkie opadnięcie z sił ale dojechałem do końca i jestem zadowolony. W czwartek znowu ogień!

Spalono: 0,37kg

aga:) | 21:39 sobota, 19 marca 2011 | linkuj Zgadzam sie z Arturem w 100 %:)Filmik dalam zeby pokazac ludziom,iz spinning moze byc super zabawa oprocz ciezkiej pracy,ktora na zajeciach dajemy z siebie.Ja przynajmniej uzaleznilam sie :)A respect dla leadera grupy spinningowej z filmiku za kondycje i wielka prace rak i nog.Nie jeden chcialby takowe miec;)Pzdr wszystkich zazdrosnikow:)))))))
| 10:49 czwartek, 17 marca 2011 | linkuj Hej,

Dzięki Aga i cieszę się, że mogłem komuś pomóc. :) Miło mi, że ktoś jest zadowolony z mojej pomocy. Do zobaczenia w czwartek. :)

Tomek, też mnie ten filmik powalił, hehe, widziałem go we wtorek na zajęciach. Chłopaki dają ognia, nie ma co ale tak naprawdę to bardziej akrobacja niż kolarstwo. ;) Na moim treningach i sponningu, uwierz, pot się leje strumieniami i nikt nie "pajacuje" tylko ciężko harujemy. :D
Platon
| 13:44 środa, 16 marca 2011 | linkuj Hahaha. Ja myślałem Arturze, że Ty tam ostro ciśniesz, ale jeśli robisz rzeczy jak na filmiku to respekt :D
Aga :) | 11:26 środa, 16 marca 2011 | linkuj http://www.youtube.com/watch?v=iFU8-CllfYM&feature=related

Myślę, że spokojnie tez damy rade :D :) W końcu to dla nas bułka z masłem :D :)
aga :) | 09:04 środa, 16 marca 2011 | linkuj Artur, nie żebym byla zlosliwa, ale mam nadzieje,iz od czasu do czasu bedzie padac deszcz w sezonie i zjedziesz z szosy na spinning:) OBY! :) A tak naprawde, zycze Ci wielkiego slonca i samych udanych tras. Ciesze sie,ze mogles zarazic mnie swoja pasja.Do czwartku;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw