Jazda godzinna na czas + Wytrzymałość :)

Sobota, 22 stycznia 2011 · dodano: 22.01.2011 | Komentarze 2

TAKIEJ NOGI to w tym cyklu przygotowań jeszcze nie miałem! :)

Jestem w szoku, bo dziś poprostu przeszedłem samego siebie. Jechało mi się wyśmienicie. Tym bardziej, że jechałem sam czyli teoretycznie bez bodźców do rywalizacji w osobie osoby obok na rowerze. Ale po kolei:

Rozpocząłem trening od krótkiego rozciągania i od klasycznej 10 minutowej rozgrzewki w dużej kadencji. Potem klasycznie rozpocząłem jechać 15 minut wytrzymałościówki co w sumie po chwili zdecydowałem się przedłużyć do 20 minut. Jadę, jadę i czuję, że mam nogę! :) Zdecydowałem się przedłużyć do 30 minut ale pod koniec czasu mówię JADĘ GODZINNĄ JAZDĘ NA CZAS. :) No i pojechałem. 41,16 km/h średnie tempo i dystans. Jestem pod wrażeniem samego siebie. Potem 3 minuty odpoczynki i zrobiłem sobie 5 powtórzeń ćwiczenia Combo w układzie: 5 minut Combo + 2 odpoczynku + 3 w blokach X 5. Ostro było. Maksymalne tętno przy drugim powtórzeniu miałem 188HR. Potem zrobiłem 5 minut zjazdu i rozpocząłem 25 minut podjazdu. 10 minut w blokach w układzie +1 co minutę i potem 15 minut w siodle w układzie 3 x 5 minut (X+1) + 1. :D Potem rozjazd i do domku.