Rozgrzewka i 2H Spinningu + Dym z wzmacniacza :D

Wtorek, 18 stycznia 2011 · dodano: 19.01.2011 | Komentarze 0

Powrót na stacjonarkę po 2 dniach przerwy ale jakoś ciężko mi było na początku treningu. Noga jakaś tak ciężka. Sam nie wiem. Potem było już dobrze ale początek zastanawia mnie czy to zmęczenie czy za duża przerwa między treningami - 2 dni? Zacząłem od rozciągnięcia i potem jak zwykle 10 minut rozgrzewki w ukłądzie 5 + 5 i potem klasycznie 20 minut wytrzymałościówki. Potem 3 minuty odpoczynku i 3 minuty w blokach. Potem pojechałem Combo przez 5 minut "na 4". Zeszli się w międzyczasie ludzie i rozpoczał się spinning. Tym razem Low na początek. 45 minut minęło na rożnych wariacjach na temat siły. Potem przerwa, w czasie której zrobiliśmy z Tomkiem 5 minut Combo "na 4", a potem kolejne zajęcia. Tym razem Hill ale z "przygodami". Podczas zajęć spalił się wzmaczniacz do nagłośnienia i swój żywot zakończył puszczeniem dymu... Reszta zajęć odbyła się bez muzyki. Podsumowując, zlałem się potem jak wieprz ale w sumie jestem zadowolony. Mam nadzieję, że naprawią sprzęt w sali przed weekendem. Bez muzyki będzie ciężko... :(