Godzinka wytrzymałościówki + 2H Spinningu

Czwartek, 13 stycznia 2011 · dodano: 14.01.2011 | Komentarze 0

Dziś wreszczie wróciłem na mojego Schwinna do Tog Gym po wojażach w Krakowskim Fitness Centrum i od razu lepiej się poczułem. Rower swój to jednak swój, hehe. :) Na początek szybkie rozciąganie i potem 10 minut rozgrzewki. Potem 15 minut wytrzymałościówki. Nastepnie zrobiłem sobie 5 minut "Combo" czyli po 4 obroty w siodle i 4 obroty w blokach. Bardzo fajne ćwiczenie. Potem zaczęła się pierwsza godzinka spinningu. Jakoś dziś mi się na początku ciężko jechało. Jakaś taka ciężka noga... Pewnie dlatego, że od 4 dni jeżdżę dzień w dzie. Taki układ. :) Godzinka Fartleka mimęła dość szybko ale załądowałem sobie duże obciążenia na dwóch podjazdach i maxymalne HR miałem 187. W luty planuję sobie sprawdzić swoje HR Max więc powoli trzeba się szykować. W przerwie między zajęciami zrobiłem 5 minut Combo z Tomkiem czyli 4 x 4 w pulsie 178. Potem druga godzinka spinnigu Low i do domku. Jest dobrze. :)