• Sprzęt Felt F55

Karpacz i Orlinek - Hurra! :)

Sobota, 21 sierpnia 2010 · dodano: 25.08.2010 | Komentarze 1

To był pierwszy historyczny wspólny wyjazd w góry naszej Wrocławskiej Grupy Szosowej. Pogoda, frekfencja (było nas 6 osób) i organizacja na najwyższym poziomie. Rano wyjechaliśmy autami do Jeleniej Góry, a tam na rowery i w drogę. Na początek przez Kowary do podnóża drogi prowadzącej przez Karpacz na "Orlinek". Jechało się bardzo fajnie. W Karpaczu duży ruch samochodów nie zmącił mi zabawy podczas wspinania się na szczyt. Potem zjazd karkołomny do Sosnówki i dalej polecieliśmy do Piechowic aby skręcić w lewo w drogę krajową nr 3 na Szklarską Porębe. Niestety jeden z naszych kolegów okazał się być nie przygotowany kodycyjnie do takich górek i zrezygnował z dalszej jazdy. Umówiliśmy się, że pozostali koledzy pojadą dalej zgodnie z planem, a ja odcholuję Czarka do Jeleniej Góry. Dojechaliśmy bez problemów i resztę czasu w oczekiwaniu na kolegów spędziliśmy na rozmowach, o kolarstwie, treningach itp. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i szczęśliwy, że zaliczyłem Karpacz i "Orlinek". Za tydzień znów jedziemy. :)

Trip: 78,18km
Av: 26,11km/h
Max: 62,81km/h
Time: 3:03:10

Trasa: Jelenia Góra - Kowary - Karpacz "Orlinek" - Sosnówka - Podgórzyn - Piechowice - Sobieszów - Cieplice - Jelenia Góra