• Sprzęt Felt F55

Trening z Grupą Wrocławską

Wtorek, 17 sierpnia 2010 · dodano: 18.08.2010 | Komentarze 0

Dawno już nie byłem na treningu z chłopaki z naszej grupy wrocławskiej, a wczoraj się udało. Wcześniejsze ustalenie szczegółów na forum szosowym i o 17:00 spotkaliśmy się na rogu ul. Hallera i ul. Grabiszyńskiej. Byli Łukasz, Artur, Czarek i ja. Cel 70/80km w dość mocnym tempie. Na początku wszystko ok ale potem za Skałką zaczął padać deszcz i trochę mi się odechciało jechać w takich warunkach tym bardziej, że po za nami czyli Arturem i mną, Łukasz z Czarkiem zniknęli z tyłu. Trzeba było na nich czekać. Jako, że Czarek był z nami pierwszy raz i dodatkowo na szosie jeździ od tygodnia, ustaliliśmy, że Artur dalej pojedzie z Łukaszem, a ja będe ciągnał za sobą Czarka. Pod Kątami Wrocławskimi widziałem, że Czarek ma dość więc zarządziłem zwrot, o 180 stopni i powrót do Wrocławia. Nie miałem serca ciągnąć go dalej bo wiadomo czym by się to skończyło. ;) Wracając pogadaliśmy, o treningach i ogólnie, o jeżdżeniu na szosie. Było bardzo sympatycznie po za padającym raz po raz przelotnym deszczem, ech... W sumie dla mnie było ok bo po długim okresie bez jeżdżenia rozpocząłem treningi od rozruchu. :)

Trip: 42,19km
Av: 37,14km/h
Max: 46,83km/h
Time: 1:16:34
Odo: 1983km

Trasa: Wrocław (Żwirki i Wigury) - Krzeptów - Skałka - Bogdaszowice - Skałka - Krzeptów - Wrocław (Żwirki i Wigury)