• Sprzęt Felt F55

Powrót do treningów... czyli Sobótka! :)

Środa, 23 czerwca 2010 · dodano: 24.06.2010 | Komentarze 0

Wczoraj umówiłem się z Krzyśkiem na wspólny wyjazd do Środy Śląskiej ale dziś na spotkaniu pojawił się Kuba i w spólnie w trójkę ustliliśmy, że jedziemy do Sobótki i na przełęcz Tąpadło. Bardzo się ucieszyłem na samą myśl, o górkach bo już dawno nie zaliczyłem żadnych podjazdów. Trasa wycieczki TAM szła bocznymi drogami ale w szybki tempie. Krzysiek jak zawsze mocno cisnał, a za nim Kuba więc nie było siły trzeba było mocno kręcić. Po dojechaniu do Sobótki od razu poszliśmy ostrym tempem pod górkę i tu uwidoczniły się moje ostatnie braki w treningach i chłopaki mi odjechali. Samotnie zdobyłem szczyt przełęczy, a potem razem zjechaliśmy w dół na Sady i odbiliśy w lewo na Wiry, tzn. wjeżdżamy jeszcze raz ale tym razem od Wirów! Hehe... Dałem radę ale znów chłopaki czekali na mnie na górze. Powrót do domu to głównie droga 35 do samych Bielan, a tam już korki i masakra. Więcej tamtędy nie wracam. Lipa i tyle. Ogólnie wyjazd super. Dzięki chłopaki. :)

Trip: 102,13km
Av: 27,02km/h
Max: 59,62km/h
Time: 3:47:22

Trasa: Wrocław (Żwirki i Wigury) - Pietrzykowice - Sadków - Kąty Wr.- Gniechowice - Rogów Sobócki - Sobótka - Przełęcz Tąpadło - Wiry - Przełecz Tąpadło - Sobótka - Mirosławice - Małuszów - Bielany Wr. - Wrocław (Powstańców Śl.)