• HRmax 195 (100%)

Stacjonarka i nowy HR MAX!!! :D

Sobota, 22 maja 2010 · dodano: 22.05.2010 | Komentarze 3

Hehe, dziś rano mieliśmy pojechać na trening w kierunku Sobótki ale jak zwykle w ostatnich dniach rano okazało się, że jest mokro, mgliście i mrzy... :/ Co było robić. Pojechałem na trening do studia na stacjonarkę. Przejechałem w sumie 1:41h w różnych wariacjach siłowo-wytrzymałościowo. Najciekawsze jest to, że m/w w 27 minucie treningu jechałem sobie w pulsie 174 i pomyślałem "kurcze, dawno nie robiłem już testu na max puls i zrobiłem... Hehe!!! 195 ud/min!!! Hehe!!! Nowy rekord!!! Kurcze, naprawdę jestem zadowolony. Do tej pory miałem HR max 193, a teraz HRmax 195!!! Na koniec treningu zrobiłem sobie 35 minut jazdy w jednym, średnim tempie. Potem rozjazd i do domku.

Platon
| 08:54 środa, 26 maja 2010 | linkuj Ależ ja Ci jak najbardziej wierzę ! Wzór na HRmax to (220 - wiek + 4 lub 5), a sportowcy mają przeważnie próg większy. Ja nigdy nie testowałem maxa, kiedyś pulsometr wskazał 198, ale to było przy niewielkim wysiłku więc jakiś błąd. Przy dość sporym utrzymywałem się na poziomie 193-194. Następnym razem na Przełęczy Tąpadła myślę, że uda się określić mój HRmax ;]
| 19:18 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Cześć,

Mam jako dowód zapisane na pulsometrze w pamięci w urządzeniu dla niedowiarków. ;)

Na żądanie z przyjemnością okażę. :P

P.S. Gały mi wypadły, a mięśnie piekły żywym ogniem... :D
Platon
| 19:09 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Wyższe niż moje ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa isiez