• Sprzęt Felt F55

Trening z Grupą Wrocławską - Łukasz (człowiek z dubaju) + Ja

Wtorek, 13 kwietnia 2010 · dodano: 14.04.2010 | Komentarze 4

Po wcześniejszym umówieniu się z Łuaszem, tym razem, o ksywce "człowiekzdubaju" z forum szosowego, spotkaliśmy się, o 12:00 na rogu hallera/grabiszyńska. Pogoda dopisała, świeciło mocne słoneczko, więc szybko ustaliliśmy trasę i ruszyliśmy w drogę. Przez całą drogę do Kątów Wr. jechaliśmy m/w z wiatrem i prędkości w naszym peletoniku dochodziły do 42km/h. Fajnie się razem współpracowało, a najwyraźniej miało to miejsce w drodze powrotnej kiedy jechaliśmy z totalnym "wmordewindem". Tutaj częste zmiany na czole peletonu pozwoliły nam na dość wysokie tempo jak na taki wiatr około 28km/h. Bardzo udany wyjazd. We Wrocławiu pogadaliśmy trochę i umówiliśmy się na następny raz. :)

Trip: 63,14km
Av: 27,4km/h
Max: 48,12km/h
Time: 2:14:18

Trasa: Wrocław (Żwirki i Wigury) - Smolec - Skałka - Sadków - Kąty Wr. - Sadowice - Sośnica - Kąty Wr. - Sadowice - Skałka - Smolec - Wrocław (Żwirki i Wigury)

Platon
| 19:02 sobota, 17 kwietnia 2010 | linkuj Miałem jutro, ale tak się zakwasiłem, że chyba na rower nie wsiądę. Zobaczę jak to będzie ;)
| 16:57 sobota, 17 kwietnia 2010 | linkuj Hej,

No proszę, proszę :) 18 osób na ustawce to robi wrażenie. Kiedy tak będzie u nas we Wrocławiu... Kiedy wracasz do Wrocławia Platon? Planuję treningi we wtorek i w środę. Jak coś to daj znać, ustawimy się na wspólne kręcenie. :)
Platon
| 16:51 sobota, 17 kwietnia 2010 | linkuj Nie mogłem się doczekać na powrót do Wro to wybrałem się na opolską ustawkę ;] 18 osób, tempo było mocne, zostałem z tył, ale jakoś dojechałem :P
Anonimowy tchórz | 21:44 środa, 14 kwietnia 2010 | linkuj No, widzę. ze forma jest.
Musze poznac tamtejsze tereny :)

Pozdrowery.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owyta