Interwały i wytrzymałość siłowa w Arkadach. :)

Poniedziałek, 25 stycznia 2016 · dodano: 26.01.2016 | Komentarze 0

Ciężki dzień i ciężki trening. Mało czasu na nic, a w robocie nawet nie było jak i kiedy zjeść. Trudno. Pojechałem na trening z takim sobie nastawieniem. ;) Trzeba to przekręcić i tyle. Nie mam motywacji do tych stacjonarnych rowerów. Bynajmniej nie miałem będąc w szatni. Ale jak już wszedłem na salę, to lekko mi się zachciało. Była Monika, porozmawialiśmy chwilę, było miło. Był też Michał ode mnie z BRT w stroju team'owym więc zrobiło się miło. No nic, na rower i heja. Pierwsza godzina z Maćkiem. Interwały siłowe. W układzie 4+2, 3+1,5, 2+1, 1+0,5 x 2, a przedtem rozgrzewka i chwila wytrzymałości. :) Przejechałem to bardzo uczciwie. Chciałem po prostu się ujechać. Po wynikach na ścianie widziałem, że Mała też dawał ostro czadu. ;) Brawo! Przerwa i druga godzina, Tym razem High. Te zajęcia Pauliny nie są złe ale ciągle to samo, choć jej "frozen" jest The Best! ;) Na ostatnich 20 minutach zrobiłem siłę, a potem 10 minut wytrzymałościowego tempa. Udał się ten trening. Jestem zadowolony. :)