• Sprzęt Rower MTB :)

Śnieżnik i Monika... moje marzenie!!! :)

Niedziela, 5 lipca 2015 · dodano: 08.07.2015 | Komentarze 0

No i stało, się!!! Po Ślęży, moim drugim marzenie rowerowym był Śnieżnik. Powiedziałem sobie kiedyś, że jak będę miał z kim to go wreszcie zdobędę. No i nadszedł ten moment... :))) Wybraliśmy się z Moniką autem do Kletna, a stamtąd na rowerach przez Jaskinię Niedźwiedzią do góry na Śnieżnik. Droga całkiem spoko. Trochę małych kamieni ale znośnie. I co najważniejsze, PUSTO. Praktycznie zero ludzi. Coś pięknego! :) Jechało się ciężko, bo i duszno i mega słońce dziś piekło. Monika znów dała całą moc i wjeżdżała bardoz ładnie. Jestem z niej dumny! :) Ostatni fragment od skrzyżowania już najgorszy, bo i duże kamienie i i mega nachylenie. Daliśmy jednak radę, a nawet Monika rzuciła się na finish przed schroniskiem, brawo! :) Super miejsce widokowe. Kilka fotek, odpoczynek i w dół. Zjazd super. Na dole zawitaliśmy na chwilę do holu Jaskini Niedźwiedziej i obiecaliśmy sobie, że kiedyś przyjedziemy tu razem na wycieczkę. W dól do auta asfaltem i do domu. :)