• Sprzęt Rower MTB :)

Ślęża ZDOBYTA!!! :) Radunia też! ;)))

Sobota, 23 maja 2015 · dodano: 05.06.2015 | Komentarze 1

Marzyłem, o tym OD ZAWSZE!!! Zdobyć ją na rowerze!!!

ZDOBYŁEM JĄ!!! :)))

Ale najważniejsze dla mnie to to, że zabrała mnie tam Monika! Warto było tyle czekać, żeby zrobić to z Moniką! :)

Wjechaliśmy od Przełęczy Tąpadła. Ludzi masa, droga momentami wąska, kamienista, ale nie było tak źle. Co ważniejsze, nie znając trasy wjechaliśmy z Moniką bez żadnego zatrzymania! Od dołu do samej góry! :) Monika wjeżdża super i jestem z niej mega dumny! Na górze masa ludzi, bo odbywał się jakiś wbieg na Ślężę od Wieżycy. Szybko stwierdziliśmy, że Ślęża to już niestety komercja... Zjechaliśmy w dół i zaatakowaliśmy jeszcze Radunię. No i tu po prostu bajka... Pusto, głucho, dziko, EXTRA! Dość długo wspinaliśmy się na szczyt, szukając go w sumie, bo nie było jednej jasnej drogi ale znaleźliśmy go. :) Super górka! Na pewno częściej wjedziemy na Radunię niż na Ślężę. Droga zjazdowa bardzo przyjemna. Zapakowaliśmy się do auta i do Wrocławia.

Dziękuję Ci Monika, że z właśnie z Tobą spełniłem jedno z moich odwiecznych marzeń rowerowy! :*