• Sprzęt Rower MTB :)

Lasek Osobowicki, Trzebnica, Ognisko i duuuużo frajdy! :)

Czwartek, 4 czerwca 2015 · dodano: 05.06.2015 | Komentarze 0

Pojechaliśmy z Moniką, moją cudowną kochaną kobietą, oraz z Renatą i Pawłem, na wycieczkę MTB w kierunku Trzebnicy i okolicznych lasków. Oczywiście klasycznie spóźnienie z ich strony. 40 minut. No comments... Szybki przelot przez miasto na wały nad Odrę i tam już luźno w kierunku do Lasku Osobowickiego. Lasek marzenie dla każdego fana MTB. Długie pokręcone ścieżki, zawijasy, hopki, trawersy. Była fajna zabawa. :) Potem okrężną drogą po mega kostce wyjechaliśmy w Świniarach, gdzie odbiliśmy na Psary i na zielony szlak rowerowy. Jechało się super, słonko grzało, wiaterek nas owiewał. Na odcinku do Trzebnicy wpadam na pomysł, że pojedziemy sobie później na ognisko zamiast jeść gdzieś obiad po knajpach. Wszyscy bardzo się ucieszyli z pomysłu! :) Szybkie zakupy w Trzebnicy i wracamy już w kierunku na Zawonię szukają miejsca na "obiadek". ;) W końcu udało nam się znaleźć super miejscówkę, z drewnem i ze wszystkim co potrzeba. Kiełbaski smakowały elegancko! :))) Po jedzonku pojechaliśmy w kierunku na las na Malin. Jechało się przez niego extra. Niestety Renatę zaczęło bardzo boleć kolano i Paweł pchał już ją do samego miasta. W okolicach Osobowickiej pożegnaliśmy się, a ja zabrałem moją ukochaną na lody do Rynku! :))) Super wycieczka! :)