• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Runda na Pożarzysko. :)

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 23.03.2015 | Komentarze 2

Udało się z pogodą bo miało dziś padać i był bardzo źle, ale udało się i słonko przyświeciło. Nie było tak ciepło jak powinno ;) no ale nie ma co marudzić. :) Ustawka na ul. Gagarina pod Lidlem, 13 osób na starcie + Dario Poro, to niewątpliwa przyjemność pokonywania kilometrów. Trasa poszła przez Skałkę, Kąty Wr., Mietków i potem na Pożarzysko gdzie zaatakowałem na podjeździe, co dało wynik lepszy niż poprzedni KOM Kamila, ale że Kamil jechał z nami, to wykręcił jeszcze lepszy czas. ;) Drugie miejsce też dobre. :) Powrót na około zalewu mietkowskiego, przez Kąty Wr., i dalej na Skałkę itd. Jechało się super, dobre tempo, fajna ekipa. Rewelacja. :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 518 metry
- Maksymalna wysokość 229 m.n.p.m (Pożarzysko Kościół)
- Suma średniego nachylenia 2%
- Maksymalne nachylenie 7% (Pożarzysko Kościół)
- Suma spadków 510 metrów
- Suma średnich spadków - 2%
- Maksymalny spadek -7%

In (141HR - 169HR) - 49:45
Hi (od 170HR) - 2:32:23

High: 34920m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)

72,4kg

| 22:08 piątek, 27 marca 2015 | linkuj Hej Piotruś!

Przepraszam Cię ale gdzieś mi umknął ten email, że mam jakiś komentarz do wpisu na bikestats. Fajnie, że się odezwałeś. :) Wiesz, co do tych treningów, to racja, brak pomocy z zewnątrz, pomocy, dobrej rady ale i planu na rozwój. Bawię się tym rowerem. A co do stref pracy na treningach, tak może trochę wysoko ale prawda jest taka, że zawsze miałem bardzo wysokie tętna w porównaniu nawet do Was patrząc na historię jak razem jeździliśmy. Nie wiem może taki mój urok. ;) A co do tego treningu to było dość intensywnie, dużo hopek i zaciągów i tak z tego taki wynik.

Fajnie byłby coś razem przejechać w tym sezonie. W 2014 roku tylko jedyny RAZ udało nam się razem pojechać i to na wiosnę... :O ;)
suchy
| 14:51 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj Hej Arturo!
Patrzę na kilka ostatnich wpisów i nasuwa się wniosek, że kolejny rok dojeżdżasz się na treningu, średnie tętno z 3:30 prawie 80% ??

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dlugo