Spotkanie po latach w Arkadach! :]

Sobota, 15 marca 2014 · dodano: 15.03.2014 | Komentarze 0

Wstałem rano, spojrzałem w okno i... kropi, mokro i wieje. No nic, spiąłem się i poleciałem do Arkad. Dziś zrobiłem siłę. Skorzystałem z godzinki na spinningu, bo tam w soboty jest jedna godzina, o 11:30, a potem reszta na rowerku na głównej sali. Przywaliłem dziś. Dociągałem końcówki podjazdów przyspieszając ostatnie 30 sekund zawsze do około 184HR. Sprawdzałem ile "spada" mi w ciągu minutu. Srednio 15 jednostek pulsu. W tamtym roku na wiosnę szło do 23 na minutę. Odbudujemy... :] Na roweku na sali zrobiłem sobie średnio ciężki podjazd - 30 minut na zmiany 1 siodło, 1 bloki. Było dobrze.

Kończę trening, rozciągam się, zabieram graty, idę ja Ci do szatni, a tu Piotruś Suchy sobie idzie z bidonikiem w ręku... :O Osz kur... co za radość w sercu! Poważnie. Nie widziałem go prawie rok, a w 2013 tylko raz udało nam się razem pokręcić. Przybita piona, a potem sporo pogadaliśy co i jak u nas. Schudł sporo skubany. :) Fajnie było popytać co tam u nas w "team'ie" i u wszystkich Was moim drodzy. :) Ugadaliśmy się na kontakt na trening na szosie. Bardzo miła niespodzianka na koniec treningu. :)